fredag 26 januari 2007

Känn din fiende

Snart sovdags, kanske. Gjorde en hyfsat god potatis/lök-soppa av det jag hade kvar i kylskåpet. Blev en portion över som jag frös in. Wasteade stor del av mina sanslöst energirika jordnötter vid lite ölsamkväm tillsammans med Per och multiopererade-gurre. Till och med Per fick smaka, men det var bara taktik. Killen har uppenbara svagheter i sitt matförråd (du är så körd Per). Dessutom har han ingen chans om jag orkar sätta igång en lite småbesvärlig plan jag funderat ut. Nedan följer dagens näringsintag. Som ni ser om ni klickar på bilden så har jag intagit ganska rikliga mängder fett. Så mycket att när jag förde in jordnötterna så började ett alarm tjuta i programmet.


Imorgon ska jag nog baka hamburgerbröd. Recept följer kanske.

Inga kommentarer: